onsdag den 12. april 2017

Shopping

Shopping.
Det var med største fornøjelse, jeg satte mig ind i min bil og "satte køleren" med retning mod Hedehusene, for jeg skulle ud at shoppe.
Stof og lidt andet godt.
Tidligere da jeg syede alt selv, var det også en stor fornøjelse at komme i Stof og Stil i Hedehusene, og der blev købt rigeligt stof.
Interessen for at "sy til mig selv" ebbede ud, og der er rigeligt stof på lager fra de gode tider.
Men
jeg har jo solgt 2 tæpper, som var beregnet til børnene ude i verdenen, og jeg har købt stof for beløbet, jeg fik for tæpperne.
Det var altså skønt at mærke "fordums tiders kick" ved stofkøb igen.
Det blev til mange meter stof for alle pengene og lidt til.
Der bliver til ca. 30 nederdele til de små derude.
Og mit stoflager blev forøget med 4 kilo.
Det varer ikke så længe, så er det nedskrevet igen.
Videre gik turen nordpå - til mit barn og KENZO hund.
Kenzo er snart 2 år, og sort labber ligesom Black.
Han er en skøn hund, og ganske velopdragen. Sådan skal en servicehund jo være.
Desværre er han en multiallergisk hund, så jeg må ikke have guf med i lommen til ham.
Pyt.
Vi er gode sammen på gulvet - vi "dyrker yoga" og det er ganske morsomt.
Nogle timer sammen med Kenzo, og min "hundekonto" er fyldt godt op - for et stykke tid.
Datteren min havde fundet lidt garn frem til mig. 3 bæreposer.
Det er ved at være en anelse uhyggeligt med al det garn.
Godt jeg er pensionist og glad for garn - og bruge det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar