søndag den 25. maj 2014

25. Maj

Min fars fødselsdag. Som barn var det starten på sommeren for min søster og jeg fik lov til afværge længe oppe og være nede i gården og lege lige til det blev mørkt.
En barndom fuld af solskin.
Skønt med en tur ned ad memory Lane.
I går var jeg til træf i udkanten af Odense hele dagen. Fantastisk arrangement og skønt at mødes med mennesker med samme interesse. Eneste minus var den lange vej i bil, når alt over 50 km er langt. Der var i alt 310 km for jeg skulle lige omkring Dianaljnd og hente en passager.
I dag har jeg været henne at stemme, kan godt lide at gøre min borgerpligt .
Om lidt lang gåtur med Black og lidt senere op på cyklen 8-9 km ud til Mette til hygge og strik.


2 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt lide at gøre min borgerpligt i et demokratisk samfund. Mange steder i verden vil folk dø for at få ret til at stemme, så vi har pligt til at udnytte vores rettigheder.

    God tur ud til Mette, de lyder hyggeligt.

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, at du kan tænke tilbage på en barndom fuld af solskin, Kisser! Jeg synes, jeg kan sige det samme. Klem

    SvarSlet