onsdag den 27. juli 2011

Rislende vand

Jeg ELSKER rislende vand (løb).

5 kommentarer:

  1. Det er også noget af det dejligste, det giver en utrolig ro i sindet.
    Knus til dig og Black.

    SvarSlet
  2. Det er også noget af det dejligste at lytte til! Jeg har naturlyde på min iPod, som en del af et afslapningsprogram, nu hvor jeg desværre ikke selv har rislende kilder i haven ...
    Klem!

    SvarSlet
  3. Uh ja det gør jeg også og jeg har et lille springvand i min haven hvor der er tre fade hvor vand risler fra et lille over i to større og ned igen. Jeg elsker den lyd.

    SvarSlet
  4. Det gør jeg også! Både store og små.

    SvarSlet
  5. Lettere rislende vand er dejligt. Specielt i en skov - å. Det er så fredfyldt, næsten overjordisk.

    Monteringsåge er hermed sendt videre til dig som lovet.

    SvarSlet