lørdag den 23. juli 2011

Lørdag

En fredag nordpå til dejligt selskab, og selvom det regnede, var der varme indendøre.
Turen derop bød kun på få gode motiver til fotografiapparatet.
En lørdag med tung regn. Hva' så?
En rig mulighed for at se på - og gøre noget ved - garnlageret.
Det har været et længe næret ønske.
Fordi - jeg sover iblandt alt mit garn (og stof), og ser på det lige inden jeg falder i søvn og når jeg vågner.
Og vil bare lave noget af det hele - på en gang.
NU er der tømt ud, og
alt mens jeg gik/sad og kiggede på alle herlighederne og "ryddede" op
gik mine tanker
til nordmændene.
Jeg er fuldstændig uforstående overfor den uforklarlige tragedie, der har ramt det fredelige Norge og Skandinavien.

2 kommentarer:

  1. Jamen hvad har du dog gjort? Du har garanteret ikke bare smidt garn ud? Du har vel heller ikke nået at strikke noget fra lageret? Fortæl, fortæl :-D
    Og ja... vi føler alle med Norge.

    SvarSlet
  2. Ellen: næ, garnet ligger foreløbig i en stor kurv, og så bliver det enten foræret væk til dem, der har interesse i det og resten giver jeg til Røde Kors.
    Jeg gør mit bedste for kun at bruge garn fra lageret.

    SvarSlet