onsdag den 6. juli 2011

Hindbær og kokos

Indrømmet, jeg er glad for kager.
Jeg har længe haft lyst til at bage en kage med hindbær og kokos. Min gode gamle 30-årige opskrift er desværre blevet borte - oprydningsiver er årsagen.
Min søde datter søgte på nettet og fandt en ny til mig, og den er næsten lige så god som den gamle.
Bunden er mørdej og skal lige en tur i ovnen inden fyldet kommes på. Opskriften anbefaler hindbærmarmelade, men jeg bruger hele bær. Låget er æg, sukker og kokos.
Mmmh, som den smager.

4 kommentarer:

  1. Velbekomme....det lyder rigtig lækkert.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  2. mums......den må prøves.

    SvarSlet
  3. Uhm, det lyder lækkert. Og Kisser ... det er SKØØØNT at servere kage for dig :-).
    Knus
    Mette

    SvarSlet
  4. Mette: næste gang vil jeg gerne have en stor tallerken:-)
    Knus

    SvarSlet