fredag den 29. april 2011

What a day

What a day - det har været. Sidste feriedag - i denne omgang.
Jeg har fået gulv på mit loft, og når fygesneen atter en gang hærger det ganske land, kan jeg komme op og fjerne det.
Jeg vågnede kl. 5 i morges og stod op, for jeg var frisk og veludhvilet.
Lige med det samme gik Black og jeg morgentur - det var vidunderligt stille alle vegne.
Jeg har flyttet jordbunker, ryddet alvorligt op i mit udhus og carport - og smidt ud.
Jeg har været i haven og ordne bede.
Terrassen - borde og stole - har fået vand og sæbe.
Nu er jeg godt brugt, og skal bare have et par laksemadder til aftensmad - og se Sherlock Holmes, og så vil jeg gætte på at det er godnat.
Dejligt at mærke kroppen er træt, så måske kan jeg sove til kl. 6 i morgen tidlig.
Jeg har sendt et par kærlige tanker til de unge mennesker, der er blevet gift i dag i det engelske. Håber de får et godt liv sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar