torsdag den 13. januar 2011

Bøger

Ih, hvor kan det være svært at vælge - mellem alle de herlige titler.
Jeg var på biblioteket i går og hente en del bøger, jeg havde reserveret.
Jeg kan starte på dem alle sammen på en gang.
Men jeg måtte foretage et valg.
Jeg har bl.a. lånt "Den hundrede årige, der kravlede ud af vinduet og forsvandt" af Jonas Jonasson. Det er en lydbog, og den snuppede jeg med for at høre den på vej til arbejde i morges. Suk. De 2 første CDere kunne ikke afspilles i min radio i bilen, men den 3. kunne. Det er lidt underligt at starte så langt inde i en bog, for jeg skulle have højtlæsning med på vejen. Så må jeg bare høre de første 2 her til aften!!
Ved nattetide læser jeg en "rigtig" bog - det er Darling Jim af Christian Mørk. Han er en fantastisk forfatter. Og bogen er spændende - og på dansk.
Den polske udgave er afleveret ulæst igen!

6 kommentarer:

  1. Ja, det er skønt med bøger og det kan være rigtig svært at vælge, når man skal starte på en ny! :)

    God læsning, god aften.

    SvarSlet
  2. Hej Hexen
    Kender det godt det med at ville læse alle sine bøger på en gang fordi de ser spændende ud. Trist med de 2 første cd'er, men så kan du heldigvis høre dem senere;-)
    god fornøjelse
    hilsen lone.g

    SvarSlet
  3. Megan: uha ja, og især når man - som jeg - af og til er vægelsindet.
    God aften også til dig.

    SvarSlet
  4. Lone: jeg skal lytte, når jeg har været en tur rundt i blogland...

    SvarSlet
  5. 'Den hundredårige..' er en rigtig gavtyveroman. Meget charmerende synes jeg, men det var da lidt ærgerligt at få den i omvendt rækkefølge ;-)

    SvarSlet
  6. Ditte: det er en meget humoristisk bog, eller gavtyveagtig som du også så godt skriver. Jeg klukler ret meget...

    SvarSlet