tirsdag den 18. maj 2010

Vandretur

En regnfuld søndag formiddag besluttede jeg mig for at Black og jeg skulle ud at vandre langt.
På med vandreskoene og en pakket rygsæk med vand til hunden og frugt til mig
Vi kom forbi en tankstation, og lige pludselig blev jeg meget lækkersulten. Jeg måtte ind og have en kanelsnegl. Uhm, hvor den smagte. Der er ingen bænke i det område, vi vandrede i, så jeg parkerede min rygsæk på foden af 6 miile stenen - syd for Køge.
Black var tørstig.

6 miile stenen og 42 km stenen ligger tæt på hinanden.
Det var en skøn og lang god tur - selvom jeg var godt våd.

4 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig tur ud i naturen. Til trods for vejret ser det ud til at I har hygget jer rigtig meget.

    SvarSlet
  2. Dejlig tur...tak for det.
    Hvor mange km gik I ?

    SvarSlet
  3. Annette: selvom det støvregnede, var det en rigtig skøn tur.

    SvarSlet
  4. Momsestrik: jeg vil gætte på, at vi har gået 6-7 km. jeg har jo ikke kilometertæller på, så det må blive et gæt.

    SvarSlet