mandag den 5. april 2010

Påsken

går på hæld.
IH, hvor har den været SKØN. Fuld af gode oplevelser, med mange børn, hund, kat og fantastisk selskab og skøn mad.
En lille smule tid til havearbejde har der også været, og tid til eftertanke.
Joh, der er meget at være glad og taknemlig for.
I morgen er det atter arbejdsdag, og den kommende uge byder på en stor flytning for mine kolleger og mig. Sammenbragte børn flytter sammen. Det bliver godt.
Nyd de sidste timer af påskeferien, og er du så lykkelig stillet, at du også har ferie efter påske, så nyd den alt hvad du kan.

2 kommentarer:

  1. Ja, det har i sandhed været en dejlig påske, men også rart, at hverdagen igen venter på os.

    Nyd dagen, kære du ;-)

    SvarSlet
  2. JM: Påsken måtte gerne have været lidt længere for min skyld.
    Men jeg kan glæde mig til en uges ferie i slutningen af måneden.

    SvarSlet