lørdag den 29. august 2009

Snedkerier

Jeg er godt tilpas. Jeg har leget snedker - eller noget i den retning i dag.
Jeg har sat paneler og lister op i "garderoben" i bryggerset. Der har været klinker som paneler, nu skulle de skiftes ud med almindelige paneler. Panelerne er malet 1. gang. De får anden gang i morgen.
For en del år siden var vi plaget af rotter her i området, og de kunne godt lide at komme indendøre. På en eller anden måde kom de ind bag skabene i mit bryggers og har gnavet hul i det ene hjørne af garderoben. Det hul er også dækket til nu.
Vi havde selv høns og flere af naboerne havde også høns, det var jo derfor rotterne kom. Jeg har ikke set en rotte i år!!
Efter min bror reparerede terrassen på første sal sidste år, har jeg heller ikke haft en mus indendøre.
Jeg krydser virkelig fingre for, at "krybet" kan holde sig udenfor.

2 kommentarer:

  1. Uha ja, de skal helst holde sig udenfor - eller være i et bur :-)

    Jeg havde farvede mus i bur i mange år, men jeg gætter på, at det måske ikke lige er noget for dig... ;)

    SvarSlet
  2. Farvede mus. Næ tak, jeg har rigeligt i min datters chinchilla, som jeg passer, når de er på ferie. Han er så sød - og larmer om natten.

    SvarSlet