fredag den 21. august 2009

Arbejdsdag

I går var første arbejdsdag efter en lang ferie. Jeg var så heldig med en blid start, for jeg kunne tilbringe den første del af arbejdsdagen hjemmearbejdende - for senere at mødes med mine kolleger i Roskilde til årets seminar.
Frokosten blev selvfølgelig indtaget i det fri - i blommetræets skygge. Så det var bare at række hånden ud og plukke en halvmoden blomme. Sådan kan jeg godt lide dem, selvom de er fabelagtige, når de er modne.
Jeg sendte en tanke til min mor, for hun forærede os træet for rigtig mange år siden, og det har båret adskillige tons blommer.

1 kommentar:

  1. Det lyder dejligt med en blid start på arbejde efter en lang ferie!

    Hvor er det hyggeligt, at du kan tænke på din mor hver gang du plukker blommer. Min mor gav for mange år siden mig et lille æbletræ - men desværre er jeg flyttet fra træet :)

    SvarSlet