mandag den 27. april 2009

Strikkeklub og besøg

Mens jeg var i strikkeklub hos Marianne og havde en dejlig eftermiddag, havde jeg haft besøg hjemme på matriklen af svigersønnen min.
Han havde dette og hint med. Dette var en pose fra min datter med guf i. Hint er materiale til et tørrestativ og EN GYNGE, og det bedste ved det hele er, at svigersønnen min har også lovet at sætte det hele op.
While I was visiting Marianne in our knitting club and had a nice afternoon, my son-in-law came to my house. He brought a bag from my daughter with a lot of nice things in and materiel to a swing and a drying rack. The best of it all he had promised me to put it all up.

Min datter havde sendt disse søde pulsvarmere.
My daughter has sent this nice pulse warmers.

Og dette sjal. Det er et fælles projekt. Jeg har strikket sjalet, og den yndig bølgede kant har datteren min strikket.

And this shawl. It is a common project. I have knitted the shawl and the beautiful edges my daughter has knitted.


1 kommentar:

  1. så mange fine ting.Håber jeg kan komme med til næste strikke kom sammen-- det gik lidt i vasken for mig i lørdags :-(

    SvarSlet