onsdag den 25. marts 2009

Sendt i byen - igen (only in Danish)

Min søde kollega Annette bor i det nordsjællandske. Hun og hendes mor havde været på udflugt til Køge, for de var blevet anbefalet patchwork butikken her i byen.
Annette skulle bruge noget mere stof til sine sofapuder og spurgte om jeg ville købe det for hende. Selvfølgelig.
Jeg gjorde det samme dag hun spurgte - det var i dag.
Jeg beundrede udstillingsvinduerne og gik ind i butikken med lukkede øjne og spurgte ekspeditricen, om hun synes, jeg var dygtig - med mine lukkede øjne?
Øh - hvorfor er du dygtig? spurgte hun.
Fordi jeg syr også patchwork, og kunne lade være med at kigge, for så havde jeg købt butikken.
Jo, så var jeg dygtig.
Hun spurgte også om jeg kom på Roskildemessen i week-enden.
Desværre - måtte jeg meddele, for jeg skal have hytten fuld af gæster.
Ved nærmere eftertanke tror jeg at jeg smutter en tur derop om søndagen. Det må være muligt at finde et par timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar