torsdag den 19. marts 2009

Sand og strand



Jeg var i vildrede. Vejret er det bedst tænkelige for en forårsdag. Jeg skulle ud at købe ind til alle mine gæster på lørdag, Black skulle have sin daglige eftermiddags luftetur. Jeg skulle, jeg ville......
Efter få minutters overvejelse tog jeg mig selv, indkøbsnet og hund og fyldte min lille bil og satte kursen mod stranden.
Det vrimlede med glade mennesker og forårskåde hunde.
Åh, hvor bliver det skønt om kort tid at kunne gå med bare tæer i det varme sand.
Vi vandrede langt og blev godt blæst igennem-
Bagefter gjorde jeg alle mine indkøb og nu har jeg en træt og tilfreds hund.
Jeg ser frem til en smule rengøring.
Black and I went to the beach today. I imagined how it is to go in the sand without shoes. I soon can.
Black is very satisfied - me too.
Now I can look forward to a bit of cleaning - I have invited people to dinner Saturday, and tomorrow I have a long day at the office.

1 kommentar: