lørdag den 18. oktober 2008

Nye møbler

Ih, hvor jeg har haft travlt i dag. Jeg fik leveret et skab og en dobbeltkommode i går, og kommoden skulle samles. Det havde jeg helt glemt at tage højde for, så det var bare med at finde skruemaskine, hammer og lign. værktøj frem. Efter at have kvajet mig et par gange lykkedes det at få samlet kommoden. Væggen bagved fik lige lidt maling, så den har samme glans som de øvrige vægge i stuen. Det er noget nemmere at male inden kommode og skab bliver fyldt med alskens gode sager.
My new furnitures. I had to collect them myself - took some time.

Den ser da ganske godt ud. Fadet, der står på den, indeholder årets første juleslik.
Very nice, right?

Jysk havde sådan nogle bænke. Jeg har købt 2 af slagsen, for de passer fint til min førstesal under de skrå vægge. Dem måtte jeg også selv samle. Tjah, sådan er det jo nuomdage.
I have bougt 2 of these and had to collect them myselv. Oh yes, so is life nowadays. They are for my first floor.

1 kommentar: