søndag den 3. august 2008

Overspringshandlinger

Jeg skal noget! Noget som ligger fjernt fra det jeg har mest lyst til. Jeg har mest lyst til at være udenfor!
Jeg finder på alle mulige undskyldninger for at undgå at gå indenfor og gøre det noget!
Det er fuldstændig som at læse til en eksamen. Det er da utroligt, så meget vinduespudsning, bage boller, gøre rent i HELE huset kan virke tiltrækkende og være gjort i løbet af næsten ingen tid.
Det noget jeg skal gøre er, at jeg bevæge mig op på min første sal og pakke en hel masse herlige hobbysager sammen på nogle få kvadratmeter, fordi mit hus skal renoveres hist og her. Min førstesal ligner nemlig et teen-age værelse, når det er værst.

I have to do something. Something which is far away from that I most wanted. To be outside.
I find a lot of excuses to avoid going inside and do that something.
It is exactly like to go to an exam. It is incredible, so attractive cleaning the WHOLE house can be and be done during NO time.
That somthing I have to done is, that I must move my body up on my first floor and put a lot of beautiful hobby's materiel together in few squaremeters, because my house will be renovated.
My first floor looks like a teen-age's room, when it is worst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar