mandag den 21. juli 2008

Et rødt lyn


Se lige min nye bil. Den lille gule er skiftet ud med den lille røde. En herlig farve. Den havde kørt 6 km da jeg satte nøglen i den.
Jeg kørte hjem for at hente Black, så han kunne komme med i Maxi Zoo for at købe en sele til sikkerhedsselen. Han ville ikke ind i den bil, for det var ikke hans! Jeg måtte "slæbe" ham ind - og vi snakker om 34 kilo.
Alt nyt er dog noget farligt noget. Nøjagtigt som mit andet yngel - datteren. Da hun boede hjemme, var der et pokkers hus med hende, når vi ville lave noget om. Alt skulle være ved det gamle. Når det nye så var etableret, lød det kontant: Hvorfor har I ikke lavet det noget før?
Maxi Zoo havde en fin sele til Black, og da vi ankom hjemme sprang han selv ud af bilen, før jeg fik set mig om, for han havde da trådt på udløsermekanismen, så han var uden sikkerhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar