lørdag den 7. april 2018

La Boheme

Imperial biografen havde operabio på programmet igen i dag.
Det var 
LA BOHEME
en skøn klassisk opera med den fineste musik og gode sangere og kor.
Desværre har den jo ikke happy-end, som jeg er så glad for.
Den stakkels Mimi dør - vist nok af tuberkulose.
Det er dejligt, at der er engelske undertekster, så er det ganske nemt at følge med.
Bagefter vandrede jeg igennem Tivoli, og der er jo også skønt på alle tider af året.
Desværre var min telefon med kamera blevet hjemme i opladeren, så ingen billeder af de flotte duftende hyacinter. Der var adskillige bede - ca. 8 x 20 meter - med lyserøde og lilla hyacinter.
Det ser vist også ud til, at jeg fik lavet en aftale om at jeg skal med veninden til London i maj.
Jeg skal også derover i april.
Ikke så ringe endda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar