mandag den 20. november 2017

Baby og bryllup

Ny baby i familien - født den 10. november - en pige.
Lillepigens farmor siger at min nye titel er
Faster Fister :-)

Min niece og hendes daværende kæreste blev hr. og fru dagen efter.
Samtidig havde kæresten fødselsdag, og de drog kort efter på bryllupsrejse til England.
De skulle nemlig over for at se en fodboldkamp med hans absolut yndlingshold:
Arsenal
og selvfølgelig skulle han da ha en fødselsdagskage med Arsenal på.
Det var en festlig dag - selvom jeg skulle tidligt op.
Der er langt til det nordsjællandske en lørdag morgen med bus og tog.
Jeg kørte forbi en af mine tidligere arbejdsadresser, og tænkte, at det er dog utroligt som livet kan ændre sig.
Dengang da MAN var i et pulveriserende arbejdsliv var der absolut ingen problemer med at møde tidligt om morgenen.
JOH, pensionistlivet er GODT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar