fredag den 29. september 2017

Gud taler ud

Biograftid i går - vi skulle se Gud Taler Ud.
Filmen var kategoriseret som komedie.
Da vi havde set filmen, spurgte vi hinanden (veninden og jeg) om den var morsom.
Nej, det var den ikke. Der var enkelte steder, hvor vi fik brugt lattermusklerne.
Bogen skulle efter sigende være hylende morsom, det var filmen så ikke.
Jeg må læse bogen.
I går var også Grand Opening af Strædet i Køge.
Ny forretningsgade mellem den gamle bydel og havnen.
Der er ca. 30 nye butikker, og det er primært tøjbutikker.
En enkelt helsekost, en isenkræmmer og en cafe fuldender billedet.
Jeg håber de får succes, så gaden ikke ender som en spøgelsesgade.

Smuk dør i Nyportstræde
I 3-4 dage er der momsfrie dage i byens butikker, og da jeg både skulle hente Euro og se på et par nye vandresko gik vandre-cykelturen i dag til byen.
Jeg fik det ønskede og vandrede-cyklede videre ud i verdenen.

Køge Havn

Og hen forbi ishuset og få denne sæsons sidste is (måske)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar