fredag den 8. september 2017

Bornholm

 Yogaferie betyder selvfølgelig yoga. 1,5 time morgen og 1,5 time sen eftermiddag. Så der var også tid midt på dagen til egen oplevelse - eller fælles oplevelse med nogle af de andre deltagere. Vi var 12 (11 kvinder og 1 mand) - og jeg var i den yngste del af gruppen.
Indehaveren i gang med at lave UNIKA - der var mange tilskuere
Så fredag morgen efter yoga og morgenmad var jeg på vandretur - jeg skulle ud til Baltic Sea Glass.
Det er glaskunst i høj karat.
En af indehaverne og jeg har en fælles veninde, som vi skal til rund fødselsdag i næste måned.
Vores fælles veninde er meget glad for glas, så det er jo oplagt at købe glas i gave til hende.
Det blev til 2 skåle til guf, der lige passer til noget hun selv købte tidligere på året.

Uha, jeg kunne købt mig fattig i alle de skønne ting, men det gjorde jeg så ikke.
Det blev til to kander (til vand) og 6 glas - og et æg.

Det blev en lang vandretur (13,5 km) med en del pauser.
Heldigvis var der meget skøn natur at se på.
Turen foregik langs vandet og det var sol den dag.

Senere på dagen faldt jeg i snak med 2 mennesker uden for hotellet - bare fordi de havde en skøn labber, Boris på 7 år.
Vi udvekslede telefonnumre, for det er muligt at jeg skal være hundepasser af og til for Boris.
Ja, min Black er stadig meget savnet.

Det stille aftenhav.

1 kommentar: