onsdag den 23. august 2017

Kunst og en bænk

Kunst i gadebilledet.
Jeg synes der er en lille lighed med en and, men kunstværket hedder
A KASSEN
og er placeret udenfor KØS
Køge Skitsesamling.

På en af mine gåture trængte jeg til et lillebitte hvil.
Og satte mig på de gamle mænds bænk.
Da vi flyttede ind her for over 40 år siden,
sad de gamle mænd på bænken og nød udsigten
(eller hvad de nu gjorde).
Tihi, nu sad jeg der selv.
Gamle damer????
Bænken har set bedre tider, men udsigten fejler ikke noget.

2 kommentarer:

  1. Jeg så godt den flotte skulptur uden for KØS, da vi var i Køge for nylig. Bare ærgerligt for motivet at KØS er pakket ind ;)
    Det nederste motiv er meget dækkende for årets sommer i Danmark med den blå himmel og de mange flotte skyer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det får jo også en ende med indpakningen, Conny. Jeg skal nok tage fotos, når stilladserne er taget ned, så du kan se hvor fint der bliver.

      Slet