onsdag den 2. august 2017

Naturen

Der var afleveringsdag hos Røde Kors i går.
Jeg puttede min lille produktion i cykeltaskerne og gik til Ølby Centret - UNDTAGET ude forbi det nye supersygehus, da var jeg på cyklen, for de er også i gang med at lave nye kloakker, og der stank forfærdeligt.
Køge by og omegn er en stor byggeplads pt, men det skal nok blive godt, når det hele bliver færdigt.

Jeg er hver eneste måned dybt imponeret over al det der er blevet produceret.
Der er storhygge ved bordene, og kaffe på kanden - og nybagte boller.


På vej hjem gik jeg ind gennem byen og nede ved åben faldt jeg i snak med en dame, og jeg måtte fortælle hende om udsigten fra bådebroen henne fra det grønne hus (det er ved piletræet i baggrunden). Udsigten derfra er helt monetsk (hvis der er altså et ord der hedder sådan på dansk).
Damen sagde, at vi skal passe godt på vore natur!!
Jeg kan kun være helt enig. 

Dette abetræ er virkelig imponerende. Jeg vil gætte på at det er ca. 8-10 meter højt.
Og jeg sluttede min gåtur efter at have gået 8,5 km. Og cyklet 6 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar