lørdag den 17. juni 2017

En perfekt dag

Jeg elsker følelsen af perfekte dage.
Jeg har været til den sidste operaforestilling i denne sæson. Vi så Rosenkavaleren af Richard Strauss. Drama på højt plan og med vidunderlige sangere.
Transmitteret fra Metropolitan i New York.
5 timer varede forestillingen, og det var ikke et minut for længe.
Vi er blevet enige om at tage en sæson mere.
Der er 10 forestillinger, og jeg vil se dem alle sammen.
Hvis veninden og hendes veninde kun vil se 5, ser jeg bare resten selv her i Køges nye biograf.
Bagefter gik vi over i Tivoli og ind i Grøften og fik en kartoffelmad, en fadøl og en stor kop kaffe.
Et par timer i godt selskab går alt for hurtigt, men jeg skulle hjem i ordentlig tid, for jeg skal gøre klar til udflugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar