fredag den 10. februar 2017

Hulahopring

Om et par uger er det 3 år siden jeg startede i LOOP og mine besøg i centeret er mange.
Jeg synes ikke rigtig jeg gider det mere - lige for tiden.
Heldigvis kan man sætte sit abonnement i bero, og det tænker jeg næsten jeg gør i et par måneder eller 3.
I mellemtiden skal der jo motion til.
Gåture er jo altid god motion.
Jeg har også 2 store motionsbolde - en i stueetagen og en på førstesalen.
Det bliver brugt flittigt.
Når jeg er i LOOP, bruger jeg altid deres hulahopring i ca. 10 minutter.
De har dem i 3 udgaver, 1,5 kg, 1,7 kg og 2,2 kg.
Den på 2,2 kg er for folk i god træning eller mænd.
Nu har jeg købt en hulahopring selv - på 2,2 kg.
Bestilte den i onsdags og den kom allerede med PostNord i dag.
Utroligt og sandt.

Ringen var utrolig nem at samle - med kliklåse.
Nu skal jeg øve mig i at få ringen til at dreje højre om.... en lille udfordring, for min hjerne vil kun have den til at dreje venstre om.
Brug af sådan en ring er godt for både balance og holdning - og meget andet godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar