fredag den 13. januar 2017

Så de små kan holde varmen

Et par syede tæpper til de små ude i verdenen - bagsiden er tyk fleece.

Strikkede tæpper skal være tykke - og helst af uld.
Dette tæppe er i uld det hele og strikket på træstammer - pinde 10.
Mens jeg monterede og hæklede kanter, kunne jeg sandelig godt holde varmen.
Det var ren fornøjelse at blive færdig, for det var for varmt.
Ude i et kriseområde i verdenen vil det nok gøre god nytte.
Det tæller sandelig også ned på mit lagerregnskab.
Det vejer ca. 1200 gram - det måler en gange en meter.

En enkelt bluse og 3 huer - også til de små derude.

Et af naturens vidundere - stift vand i en kæmpe blok.
Det kommer ALTID bag på mig, at vi får frost her til lands, og jeg glemmer at tømme min vandbeholder.
Atter en gang er vandet frosset til en blok is, og det tager tid at tø.
Låget var blæst af beholderen, derfor huskede jeg på at åbne hanen, og nu må naturen selv gøre resten af arbejdet  - med at optø isblokken.
Hav en skøn fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar