torsdag den 3. november 2016

London og en teaterforestilling

Hver anden søndag holder vi familiedag hos min bror og svigerinde.
Og lige om lidt skal vi til London - næsten alle sammen.
Min svigerinde har set teaterforestillingen Mamma Mia 9 gange og hun har et stort ønske om at se den for sidste og tiende gang.
Er der nogen der vil med ind at se Mamma Mia? spurgte hun i søndags.
Ja, svarede jeg straks. For når man skal til London, skal man da også i teatret.
Niecen min trak lidt på det, men overgav sig til sidst.
Mændene vil overhovedet slet ikke med.
Svigerinden havde eller fundet 6 billetter - en til os alle sammen - til 1000 kr.!!!
Nå, vi søgte og fandt - hun havde skrevet 3 i antal og prisen lød på 917 kr.
Lidt længere fremme i processen var det altså 917 x 3. Det var for meget.
Vi fandt så nogle billetter til den halve pris.
Og skal se forestilllingen den første dag vi ankommer.
Den anden dag har vi helt ledig til at opleve og gøre lige præcis det vi har lyst til - hele dagen enten sammen eller hver for sig.
Den tredje dag skal de 4 af dem ind at se Harry Potter forestillingen, mens niecens kæreste og jeg skal passe os selv. Sightseeing, shopping eller pub crawl - ja det vil kun tiden vise.
Den 4. dag har vi også det meste af dagen til vores rådighed, inden vi sent om aftenen vender næsen hjem mod Danmark.

4 kommentarer:

  1. Svigerinden må godt nok være begejstret for Mamma Mia ... NI gange og snart ti. Jeg kan forstå to gange, men ... holddaop :-)
    I må have en god tur alle sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er jo lidt spændt på at følge svigerinden. Hun har lovet at hun synger med. Ti gange - ja det er helt vildt.
      Jeg tror en gang er nok for mig.
      Tak - vi glæder os også alle sammen.

      Slet
  2. Hvor skønt med en Londontur - og Mama Mia er herlig. Jeg så den for mange år siden og husker endnu, hvordan jeg sad og dansede med på sædet. OG skrålede med ligesom svigerinden... (ikke så højt, men alligevel...) Det bliver så SJOVT, Kisser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mia, jeg glæder mig også rigtig meget - til det hele.
      Jeg var også i London i oktober med barnet mit - det var så skønt vejr, og vi nød hvert minut.

      Slet