mandag den 22. august 2016

What a night

Jeg havde fået besked på at ankomme ret tidligt til familiedagen i går, for vi skulle nå at spise inden GULDkampen for håndboldherrerne.
Vi nåede at spise inden....
Og familien var bænket godt foran TVet.
Lige ved siden af TVet står en behagelig skammel.
Den satte jeg mig på med mit strikketøj og betragtede forsamlingen.
Kampen startede og det gjorde familiens hujen også.
Der gik kun ganske få minutter, før jeg forlod lokalet.
Det var det skønneste sommeraftenvejr.
Mit garnnøgle under armen og strikketøjet i hænderne, og jeg gik på opdagelse i haven og området.
Der var vidunderligt stille udenfor, i yndlingsvejr: vindstille.
De fleste i min familie har spillet håndbold. Min bror har også været træner på et tidspunkt for et pigehold, så de gik jo op i det med liv og sjæl.
Skønt at opleve begejstring og entusiasme.
Også skønt at opleve freden udenfor.
Kontrastfyldt aften.
Det giver kolorit på tilværelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar