tirsdag den 5. juli 2016

Byens vandtårne.- og et par gåture

I morges afleverede jeg min bil til service, rustkontrol og syn.
Værkstedet ligger ude i bilbyen og et stykke vej herfra.
Der kører dog en bus til stationen - sådan cirka hver halve time.
Dagens mål skal jo vandres et eller andet sted, og da jeg kun sjældent kommer på de små veje nord for byen, gik jeg det meste af vejen hjem.
Og kom forbi stormøllen - den ligger pudsigt nok på Stormøllevej.
Jeg tror, at den er beboet.

Skråt overfor ligger dette lille søde hus. Gad vist hvor gammelt det er?

Der var en sjov opstilling langs kantstenen.
Det er Aarsleff, der laver grundvandssænkning!!

Et af byens gamle smukke vandtårn.

Og et til - det er stadig i brug.
Der står et stort, grimt vandtårn ude ved stadion, som er belyst om aftenen.
Det er ikke værd at ofre et billede på - set med min linse.

Jeg fik en SMS om, at min bil var klar til afhentning, så mig hen til busstoppestedet. Jeg kunne lige nå det, inden de lukkede.
Så lige pludselig åbnede Vorherre for sluserne, og jeg luskede hjem.
For jeg var gennemblødt på få minutter.
Så jeg henter bil i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar