tirsdag den 21. juni 2016

Er fuglen fløjet?

Rundt omkring i mit hus er der små fugleekskrementer - på borde, gulvene og i vindueskarmene.
For ikke så lang tid siden ordnede jeg alle mine orkideer - omplantede nogle af dem og alle stod så fint.
Rundt omkring næsten alle orkideer ligger der temmelig meget flis (orkidejord). Jeg undrede mig ret meget.
Da jeg så opdagede de små klatter, blev jeg enig med mig selv om, at en lille fugl har forvildet sig ind i køkkenet og videre op på førstesal.
Nu tænker jeg så på, om den stakkels fugl er fløjet ud igen samme vej eller om den ligger død et eller andet sted? Jeg har kigget alle tænkelige steder - og ingen fugl.

3 kommentarer:

  1. Stakkels lille fyr. Hvis ikke den selv er fløjet ud igen, opdager du det nok på et tidspunkt på lugten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen lugt endnu, så jeg håber den er fløjet ud selv.

      Slet
  2. Det håber jeg sandelig også.

    SvarSlet