tirsdag den 15. december 2015

Flere udflugter

I søndags skulle jeg til fødselsdag hos en af de gode gamle venner.
Hun er god til at samle en masse mennesker, og vi føler os efterhånden godt i familie med hinanden.
Vi er sjældent under 20 (incl. børnene), og der er fuldstændig tjek på ALTING, servering o.lign.
Hun siger selv, at det "bare" er god planlægning.
Som altid er en af svigersønnerne god for en musiksnak.
Han fortalte bl.a. at de spiller en hel del Gustav Winkler, som de holder meget af og det gør børnene også.
Det kan jeg da godt lide at høre.
I går var jeg i Tivoli med andre gode gamle venner.
Ih, hvor er der smukt derinde.
Vi var rundt og se det hele i skumringen.
Lidt senere var vi i Grøften og spise stjerneskud.
Den ene af de gode gamle venner har været gift tidligere, og har 2 børn fra det ægteskab.
Pigen arbejder i restauranten af og til, så han fik sig en snak med servitricen om datteren.
Hyggeligt og en fin og skøn dag.
Så er det "trods alt" lykkedes for mig at få brugt mit Tivoli kort 6 gange i år, og jeg tænker da at forny det igen til næste år.

1 kommentar:

  1. Hanne, udflugter er lig med gode oplevelser, og dem samler jeg på.
    Åh ja, der er meget smukt i den gamle have.

    SvarSlet