torsdag den 22. oktober 2015

Sponsorer - tusind tak

I septembernummeret af Røde Kors bladet bad Kliplev afdelingen (det er dem, der distribuerer al tøjet) om, at nørklerne rundt om i det ganske land strikkede bamser til børn af indsatte (her i landet), som RK kunne glæde dem med op til jul.
Her er mit lille bidrag - Hoodooyoulove kaldes den lille gut.

De bad også om poser, så der blev produceret en hel del.
Og et enkelt patchworktæppe.

En enkelt bluse med hue til.
Hue og halsedisse.

Disse to fine bluser er produceret - af en sponsor.
Og det smukke og flotte tæppe herunder.
Det blev beundret MEGET - både her hos mig (jeg havde svært ved at aflevere det, så flot er det) og af alle de øvrige i nørkleklubben hos RK.
Det satte inspirationen i gang hos mange af dem.


Jeg sender mange tusind tak til alle mine sponsorer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar