lørdag den 26. september 2015

Tidligt op


Det er altså tidligt for en PENSIONIST at skulle være i Staden kl. 9 OM MORGENEN. Torsdag morgen havde jeg en aftale med barnet om at mødes på Rigshospitalet, hvor hun skulle til sin 3 måneders kontrol. Jeg sætter STOR pris på at være stoppet på arbejdsmarkedet, og det vil jeg gøre resten af mit liv.

Samtalen med Michael læge var god. De er temmelig meget på forkant med ALT, så datteren skal have skannet sine knogler, for at se om hun udvikler knogleskørhed pga medicinen, hun skal indtage.
Og blodtrykket var en anelse for højt, så nu er der indkøbt blodtryksmåler....
Alle livsvigtige organer er i fin stand.
Bagefter gik vi ud i byen for at finde en cafe, hvor vi kunne få en kop kaffe og noget at spise.
Cafe Norden var et godt bud, og sikke kaffe - den var virkelig god.
Hm, jeg har ikke spist basser i et par år, MEN der stod en spandauer, og den smagte himmelsk.
Da jeg kom hjem, viste skridtmåleren ca. 9500, så vi har da alligevel gået en del.
Walk and talk er et godt koncept.
Jeg måtte have en powernap .... på et par timer - inden jeg skulle til foredrag om aftenen i Roskilde.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at læse, Kisser - og ja, walk and talk er nemlig sådan et godt koncept!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, åh ja, alt er såre godt. Walk and talk er skønt - selv med Black hund, han skal bare snuse alle vegne, imens snakker jeg :-)

      Slet