søndag den 23. august 2015

Ro

Black plejer at sove til op ad formiddagen. I dag vågnede han kl. 6 og skulle ud...
Usædvanligt.
Lige siden har han været urolig, rastløs, smaskende og savlende og kolde poter. Han kunne ikke finde hvile nogen steder. Gav jeg ham besked på at lægge sig, rejste han sig omgående igen. Gåtur nej tak.
Jeg synes meget lidt om sådan noget, så jeg kontaktede vagtdyrlægen.
Vi fik en god snak - beroligende for mig. Og blev enige om at blev det værre skulle jeg komme ind til dem med Black.
Gad vist om det også har virket beroligende på hunden, for kort efter faldt han til ro ovre i det skyggefulde bregnebed.
Han plejer at følge mig ret meget, så jeg har slået rod under parasollen med strikketøjet og er helt stille.
HM, faste for hunden i et halvt døgn og så skal han tilbydes kogt kylling.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Stakkels Black - han kan jo desværre ikke fortælle, hvad der er galt. Rigtig god bedring med ham! Godt du kontaktede vagtdyrlægen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Jeg håber han er helt frisk igen i morgen. En god nats søvn kan gøre underværker.

      Slet
  3. Hanne, næ, vi kan jo kun gætte, hvad der er galt med dem.

    SvarSlet