mandag den 15. juni 2015

AV

Det er så fredeligt at se fårene ligge og hygge sig. De bor på en matrikel, der støder op til min med det ene hjørne.

Se lige en flot liste jeg har skåret til.
Jeg tror at det er over 10 år siden, at dens forgænger forsvandt!!
Jeg fandt lige en stump liste under min oprydning i mit udhus, og frem med skærekassen og listen passer som fod i hose.
 Nu saven var fremme, beskar jeg hist og pist i haven. Og AV, jeg savede mig i pegefingeren - i blommen. Det var dog utroligt, som blodet "flød" - i en hel time. For dumt.

2 kommentarer:

  1. Så er det lige præcis nu, de fleste mænd ville komme med en eller anden upassende kommentar ... håber det er holdt op med at bløde, men det varer nok lidt længere inden det holder op med at være ømt. Pust pust. Det hjælper på Aubie ... ;-)

    SvarSlet
  2. Du får udrettet en masse for tiden. Det er dejligt at læse om.

    SvarSlet