onsdag den 20. maj 2015

På job

Jeg skal på mit frivillige arbejde i det grønne hus i dag.
Det ville være skønt, om solen ville være så sød, rar og venlig at skinne i eftermiddag. Der er så smukt i haven til det grønne hus ned til Køge.
Det eneste, jeg skulle forberede hjemmefra i dag, er en kage.
Rabarberkage med hvid chokolade.
Tredobbelt portion.
Nu gider jeg snart heller ikke bage den kage mere, jeg har bagt den 5 gange i maj.
Jeg tror nok menuen i dag, bliver salat i grovpita og salat med rodfrugter. Jeg har været uden indflydelse på den. Det kan også være rart en gang imellem bare at møde op og snitte salat i lange baner.

2 kommentarer:

  1. "Rabarberkage med hvid chokolade" - det lyder sørme godt. Hvad tid skal jeg komme? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mellem 16 og 19 i det grønne hus i Køge :-)

      Slet