søndag den 10. maj 2015

Lydbog

Jeg har det med at læse/lytte til bøger i perioder.
En veninde fortalte om Gretelise Holms Jesus, pengene og livet.
Jeg har læst en del af denne forfatter, og kan godt lide at læse hendes bøger.
Da veninden var kørt hjem, var jeg straks på det digitale bibliotek for at bestille bogen.
Sandelig den kunne fås som lydbog, så den lånte jeg til eReolen.
Og begyndte at høre den med det samme. Oplæsningen varede kun 6timer 40 minutter. Så næste morgen hørte jeg resten.
Bogen handler primært om hendes opvækst. Den har været ret så barsk, langt ude på landet i det sønderjyske. Indenfor hendes første 4 skoleår gik hun på 4 skoler. Og moderen fødte 10 børn på 15 år, hvoraf de 8 overlevede - i yderste fattigdom.
En barsk historie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar