mandag den 13. april 2015

Udlængsel

Jeg har stor og vild lyst til at komme ud at rejse. Til Paris - helst.
Siden 2008 har jeg været i Paris hvert forår, og nu er det forår igen. Jeg har totalt tabt mit hjerte til byernes by.
Der er bare et stort MEN.
Barnepige/hundepasser til Blackmanden.
De hænger hverken på træerne eller står i kø for at passe ham. Og min gode gamle hund skal ikke i hundepension. Og det er ikke til diskussion
Jeg har hele mit voksne liv med barn og hunde sagt, at det er/var nemmere at få passet sit barn end sin hund.
Og jeg har den allerstørste forståelse for det.
Så jeg må pænt vente med at booke en rejse og rejse i morgen, til jeg er alene på matriklen.

3 kommentarer:

  1. Det er lige præcis derfor, vi ikke vil have kat eller hund - man er nemlig meget mere bundet af husdyr end af børn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, suk ja. Jeg har aldrig ville have hund, men demokratiet bestemte. Og når Black er gået hedengangen, kommer der IKKE flere hunde her.

      Slet
  2. Og det er så sandt, men jeg synes at det er synd, du har taget den beslutning om hundepension. Vores hund glemmer os, når han kommer ud af bilen og kan lugte de andre hunde. Så vi kan bare køre :-)

    SvarSlet