søndag den 12. april 2015

Fødselsdagsbrunch

Min svigerinde har rundet et skarpt hjørne, og fejrede det med en tre ugers rundrejse i Thailand. Det havde været en helt fantastisk skøn rejse.
Hun havde dog også inviteret den nærmeste familie til en skøn brunch i Korporalskroen i Karlslunde.
En helt igennem vidunderlig dag med min skønne svigerfamilie.
Specielt skønt at snakke PARIS med Alberte - en af niecens døtre på 21 år - hun er lige kommet hjem fra et ophold i byen på et års tid. Vi var begge to lige parate til at emigrere.
Det bliver jo nok kun ved tanken, hvor er det dog skønt at dagdrømme.
Mine to niecer i den gren af familien - der er stor aldersforskel på dem. Den ene er 55 og den anden er 32. Min svogers første og andet ægteskab. Og nu er han gift med den tredje.
Den yngste af mine niecer har to små kære og aktive drenge på 2 og 5 år. Det var ret morsomt at se den ældste agere voksen over for sin lillebror ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar