mandag den 27. april 2015

Far from the madding crowd

Jeg har lige været i biografen og se FAR FROM THE MADDING CROWD.
Åh, hvor var den god. Lige en film efter mit hjerte og smag.
Ikke ret meget drama og fuld af romantik.
Thomas Winterberg var instruktør og det har han gjort fantastisk godt.
Handlingen foregår omkring 1870, og viser ganske godt forholdene på landet på det tidspunkt.
Og den kvindelige hovedperson, som arver sin onkels gård, og gifter sig med en der charmerer hende, og selvfølgelig viser sit sande jeg efter kort tid.
Hun er hans kone og har bare at adlyde ham. Han bestemmer det hele!!
Det er da heldigvis gået den rigtige vej siden.
Filmen har happy-end og så er jeg glad.

2 kommentarer:

  1. Har lige hørt om den fra min datter, som også kunne fortælle at min søns kæreste havde fået ham lokket ind og se den. Min datter mente det var en rigtig kvindefilm :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, der var kun meget få mænd i Køge bio her til aften. Kvinderne var ikke den yngre årgang.....

      Slet