søndag den 26. april 2015

Træf

En week-end i musikkens tegn.
Jeg har været til træf på Fyn med en masse skønne mennesker, som kan mødes om den musik, vi alle værdsætter så højt.
Vores skønne værtinde lægger hus til, og vi var 20, der nød godt af hendes gæstfrihed.
Hun havde kreeret en skøn menu, som blev buffet.
En af de store entusiaster havde kreeret musik i lange baner til os.
Et par stykker tog hjem sent på aftenen, andre sov hos værtinden, og nogle andre af os drog langt over midnat hen til vores B&B.
I morges mødtes vi til en skøn morgenbuffet inden en ganske vidunderlig week-end sluttede, og vi kunne alle tage hjem.
Da jeg slog på glasset og snakkede min tale, var der helt stille - selv musikken tav. Det kan jeg godt lide, at der er stilhed og opmærksomhed på, hvad jeg har på hjerte.
Alle de gode oplevelser skal lige fordøjes, så der er stilhed på matriklen i dag.
Selv Black er stille. Han har jo haft meget opmærksomhed på sin menneskesøster, der har passet på ham. Som han har passet på hende.
Og min skønne svigersøn har skiftet olien på min slåmaskine.
Livet er godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar