tirsdag den 24. marts 2015

Til tandlægen

Jeg synes jeg savner min tandlæge!!! så jeg tager på besøg i dag.
Skørt indfald, men min datter skal til eftersyn i dag, og så henter jeg hende - og hilser samtidig på tandlægen.
Må mødre gerne komme med ind og overvåge behandlingen?
Nok ikke, med den alder mit barn har nået.
Bagefter skal vi på bytur i Køge og på yndlingsrestauranten og have noget godt at spise.
Barnet har udtrykt ønske om at se min arbejdsplads - fuldstændig som da hun var barn, og fik lov til et par gange at komme med på arbejde - i det grønne hus, og den skønne beliggenhed.
Jeg har spurgt om vi gerne må komme udenfor fødevarefællesskabets åbningstid. Vi er så hjertelig velkommen.
Så kan jeg vise hende cafeen og den skønne have, hvor der sker en masse gode ting, og så ligger den så idyllisk lige ned til Køge å.
Eftermiddagskaffen indtager vi  hjemme hos mig. Svigerbarnet kommer senere og henter.
Min datter har et garnlager, der er en garngrossist værdigt, og det sker der havner adskillige kilo hos mig - til strik bl.a. til "Children of the World" via Røde Kors.
Tænk, jeg har noget garn hun gerne vil have. Det er den omvendte verden. Med største glæde og fornøjelse vil jeg give hende det.
Hun har nemlig lige knækket hæklekoden og hækler ganske meget. Det er jo spændende. Så det mørkeblå Blomsterfrø garn jeg har på lager, kunne lige præcis bruges til et tæppe.
Hendes Mermaid trøje - design Hanne Falkenberg - er snart færdig, og jeg glæder mig til at blive færdig med den. Startede i april 2014, så det er vel på tide at få den UFO færdig.
Hun har 3-4 kit mere af Hanne Falkenbergs design, og jeg har tilbudt at strikke dem alle, bare fordi mit barns hænder og pinde 3 er ikke særlig gode venner.

1 kommentar:

  1. God tur i dag, Kisser - det lyder vel nok hyggeligt med jeres planer! Dejligt at Z har knækket hæklekoden.

    SvarSlet