lørdag den 14. marts 2015

Munterhed - her og der.

Ny tandlæge - nye tider. Forandring fryder, siges der.
Min gamle tandlæge kunne slet ikke gå ind for el-tandbørster. Det kan den nye.
Og min dovenskab - i visse retninger - passer fint med en eltandbørste.
Så jeg bestilte en på nettet i torsdags.
Fredag lå den i pakkeboksene lige her i nærheden.
I dag hentede jeg min nye tandbørste.
Jeg synes godt nok pakken var en smule let i forhold til det jeg forventer af sådan en tandbørste.
Pakke pakken op i bilen.
Høhø, jeg har da haft hovedet under armen, da jeg bestilte....
Min pakke indeholdt 3 tandbørstehovedet til en eltandbørste. De er jo ikke meget bevendt uden en tandbørste.
Heldigvis ligger firmaet fysisk her i byen, så Black og jeg kørte ud til dem, for jeg havde også intentioner om at investere i en ny foodprocessor.
Jeg fik da også smilet frem hos ekspedienterne ude i butikken, da jeg fortalte om mit lille eventyr.
Uden problemer fik jeg pengene tilbage for tandbørstehovederne og blev udstyret med en fin foodprocessor.
Den er allerede taget i brug, og nu står farsen til aftenens falafler i køleskabet en times tid.
Jeg synes nemlig også, at stavblenderen ikke gjorde sit arbejde godt nok.
Det kan jeg da se på farsen efter at have brugt den fine nye processor.
På vores tur rundt i byen og omegn smuttede jeg også lige ind i LOOP. Det er ikke ret godt for mit knæ at træne, så det blev kun til 1½ omgang uden brug af benene. Black ventede pænt i VORES bil så længe.
Til slut kørte vi et smut til den nye lystbådehavn her i byen.
Et skønt sted at gå tur med en meget trængende hund.
Huh, jeg havde ingen hue med, og det var lidt bidende.
Men men vi gik nogle kilometer.
Alle var godt tilpas.
Lige siden udflugten har der været dømt hygge.
Mandag skal jeg da på udflugt til Køge by og finde en eltandbørste.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye foodprocessor; sådan en er slet ikke til at undvære, når man først har fået den inden døre. Jeg har en Braun, som jeg har haft i mindst 10 år, og den kører stadig som var den ny.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, min gode gamle foodprocessor gik kaput for et par år siden, og var da over 20 år. NU skulle det så være at erstatningen blev købt.

      Slet
  2. Ja, tillykke med din foodprocessor, Kisser! Vi har en Kenwood, som vi er meget glade for. Godt du passer på dit knæ og ikke træner for meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, dejligt med en ny foodprocessor.
      Det giver helt sig selv - med det knæ og træning :-)

      Slet