lørdag den 14. februar 2015

Overspringshandlinger

Jeg laver mange overspringshandlinger i dag - i stedet for bare at sætte mig hen for at lave det jeg ikke gider.
To ting i denne verden hader jeg af et ganske hjerte:
1) at samle affald op efter min hund MEN JEG GØR DET, for alt andet er klamt.
2) at sy knapper i!!!!
Projekt Burberry for veninden - der er 28 knapper, og jeg har kun syet 8 i.
Jeg kan både ekstra rengøring, havearbejde, mmm mens jeg går rundt som katten om den varme grød - bare for at blive fri for at sy de .... knapper i, velvidende at det tager kun kort tid, så er alt klar.

4 kommentarer:

  1. Overspringshandlinger kan da være vældig nyttige :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ja, hvor er man fjollet en gang imellem - i stedet for at se at få det overstået. Men jeg kan sagtens finde på det samme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig Ellen, lige nu mangler jeg kun fem knapper. 😊😝

      Slet