søndag den 1. februar 2015

Messetid

Jeg har været på håndarbejdsmesse i dag i Rødovre.
Hm, vi parkerede 50 meter fra min morbror og tantes matrikel!!
Heldigvis ser jeg dem om nogle få uger.
Hele strikkegruppen havde aftalt at tage afsted sammen, men sygdom og dødsfald gjorde at vi kun var 2 der kom afsted.
Vi var så heldige at få rabatkuponer, det reducerede indgangen med 25 kr.
Vi gik rundt i hele hallen for at observere, og for at indsnuse atmosfæren.
Der var mange patchworkstande. De trak ikke det mindste - jeg har stadig et projekt rødt tæppe kørende, og det skal være færdigt, før jeg tænker nye patchworkprojekter.
Men garn, og der var også mange stande med garn.
Med det garnlager jeg er i besiddelse af, er jeg jo "kræsen" med garn, og det skal være gode tilbud, før jeg investerer i det.

Efter første rundgang gik vi hen i cafeteriaområdet og spiste vores madpakke.
Anden runde.
Vi fandt et attraktivt tilbud på Lana Grossa garn - mit foretrukne garnmærke. Det er lækkert og det er kvalitet - i min verden.
En skøn pink blanding af uld og bomuld landede i en pose, som kom med mig hjem - halv pris.
Jeg er desværre uldsart, og der skal ikke ret meget til, før ulden kradser.

Da vi skulle forlade standen, fik mit blik øje på "noget hvidt garn".
200 kr. for 10 nøgler hvidt Alta Moda Estate - bomuld, silke og polyamid også fra Lana Grossa. Tråden er flettet - det skal nok give et godt resultat.
Jeg elsker bare hvide bluser.
At det så også var Lana Grossa gjorde tænkepausen ultrakort.
Pinde 7.
Har lavet strikkeprøve, så der går ikke mange dage, så er en ny bluse en realitet (tror jeg).
Nu er jeg træt i bentøjet. Det er hårdt for mine ben at være på messe, og en sent i seng aften i går, så sofaen har angrebet mig, og benene er oppe.

2 kommentarer:

  1. Når du interesserer dig så meget for håndarbejde og du er så dygtig med dine hænder, må det jo være det rene mekka. Dejligt for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det var det rene mekka, stor nydelse

      Slet