mandag den 26. januar 2015

En drøm - det er mig

For fjerde mandag i træk har jeg været i tandlægestolen.
Om jeg ville bedøves. Næh, det mente jeg ikke var nødvendigt.
Det blev det.
Der er absolut ingen grund til at "lide", så derfor bedøvelse.
Jeg skulle have fjernet det overflødige af den tand, der skal have krone på, og så taget aftryk.
Tandlægen udbrød lige pludselig: du er en drøm at arbejde med.
Der skal ikke meget til, før min mave bobler af grin.
Ja, jeg er meget lattermild.
Det samme er tandlægen.
Besøget sluttede af med et stort kram.

5 kommentarer:

  1. Du har da bare Danmarks skønneste tandlæge, vær du kun glad for det, men du er jo selvfølgelig også en god og trofast kunde :-)

    Jeg siger altid fra starten til min tandlæge, at han ikke skal spare på bedøvelsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det har jeg. Hun har lige overtaget praksissen fra min gamle tandlæge, og er meget opdateret på gode behandlingsmetoder.
      Bare nu ikke klinikken lukker pga velstand :-)

      Slet
  2. Jeg holder også meget af min tandlæge, men jeg er endnu ikke nået til at give ham et kram! Tror egentlig heller ikke, at jeg når dertil ... Jeg kan godt forstå, at han giver dig kram, med alle de penge, du lægger hos ham, men alligevel ... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er altså en hun 😀 og det var mig der takkede for god behandling og gav kram. Ja regningen bliver femcifret .... Det betyder alverden for mig at bevare mine egne tænder, så jeg sparer lidt på pensionen så er der også til tandlægen ☺️

      Slet
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet