lørdag den 1. november 2014

Et ur

Gaven til mig selv blev et ur.
Jeg har ikke haft et armbåndsur i over 30 år. Tiden skal ikke styre mit liv.
Da jeg fyldt 30, fik jeg et ur af min mor og det holdt i en del år. Desværre tabte jeg det på klinkegulvet, og det kunne det ikke tåle.
I går skulle jeg ind til guldsmeden for at have en reservedel til min nøglering, som de desværre ikke havde.
Mit blik faldt på et ur, og jeg udbrød: det ur har jeg været ret vild med siden det blev designet i 1969.
Jeg prøvede det og købte det ikke.
Men men, lidt senere på dagen tog jeg ind til guldsmeden igen og bestilte uret.
Det kommer om en uges tid.
Gad vist om jeg kan vænne mig til at bruge armbåndsur? Og jeg spekulerer på om jeg kan huske at tage det af, når jeg skal i bad. Det kan jo være det er vandtæt...

4 kommentarer:

  1. Jo, du skal nok huske at tage det af.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Må vi se dit nye ur, Kisser? Det var jo synd, du forærede et væk tidligere på året - ellers havde du ikke behøvet at købe et nyt.
    Rigtig god søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg får det først om en uge. Nej, det var ikke synd jeg forærede det andet væk, for det var ikke det ur, jeg har været forelsket i siden 1969. Det er Vivianna - bøjleuret, dog uden diamanter :-)
      Ønsker også dig en fornøjelig søndag.

      Slet