tirsdag den 26. august 2014

En million eller mere

I efteråret 2013 købte jeg en Ipod. Den har indbygget fitness-regnskabsholder eller hva det nu hedder.
I dag har Ipoden rundet en millioner skridt.
Jeg bruger den, når jeg har musik i ørerne, når jeg er ude at gå. Så det er jo ikke altid, at den er med mig.
Det er lidt vildt at se en million skridt, som ER GÅET.
 
I dag så jeg BLACK accelerere meget hurtigt. Faktisk var han kun en skygge af sig selv, så hurtig var han.
Han bliver 11 år om nogle uger, så jeg blev ret så forbavset, så hurtigt han kunne løbe.
Nede i baghaven stod en hjort og guffede af sig af et af mine træer.
Den er hoppet over hegnet, og da Black "var på banen", kan det nok være, at hjorten smuttede over hegnet igen - 30-35 meter henne i haven.
Den kom i sikkerhed.
Jeg ved godt, at vi har hjorte i området pga min nabos skov.

3 kommentarer:

  1. Så flot med din første million skridt!
    Det var godt, at hjorten nåede i sikkerhed! Her kan de finde på at lægge sig til at sove i haven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det kunne være sjovt at vide, hvor mange skridt man går i løbet af et liv :-)
      Ja, godt der ikke skete noget med hjort eller hund :-)

      Slet
  2. Hold da op en masse skridt. Gad vide hvor du var havnet, hvis de alle sammen lå i forlængelse af hinanden?

    Black er da sej!

    SvarSlet