onsdag den 30. april 2014

TRÆT med a og juveler

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men jeg er bare træt nu.
Hysteri gør træt....
Et par lange gåture med Black...
En lille times træning med drøn på...
Et par cykelture på i alt 12 km...
Madlavning i formiddags til mit frivillige arbejde i eftermiddags...
Det var altså kagebagning og snitning af grøntsager til salaten....
Godt salg i cafeen gør glad....
Inden jeg mødte på job, skulle jeg lige ind hos guldsmeden.
Da min datter og jeg var i Paris, kom vi forbi en butik med smykker.
Det er meget få smykker, jeg er den lykkelige ejer af - og jeg har det alt sammen på.
Noget om halsen og 3 armbånd.
I butikken med smykker købte jeg et armbånd - sådan en fast ring, der dog kunne åbnes.
Den første nat.... faldt den af. Heldigvis vil jeg da sige.
I dag smuttede jeg lige ind hos guldsmeden, der fiksede armbåndet GRATIS.
Huh, som jeg er glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar