tirsdag den 1. april 2014

De seneste dage

Jeg har været i skønt selskab de seneste dage, og der har ikke været tid til at blogge.
Søndag aften en tur til lystbådehavnen i Køge, og en invitation til at spise på Arken.
Uhm, det smagte godt - et stjerneskud.
Det var så lækkert vejr - vindstille, og der var mange mennesker og hunde ude at gå tur - og hente både op af vandet. Vi sad jo på første parket.

Jeg er så heldig at have en god nabo, der har fixet min træflis maskine.
Og jeg var endnu mere heldig, for der var en fra strikkegruppen, der lige havde en ekstra slåmaskine, som blev leveret til mig samme aften.
Min svigersøn har trukket i snoren til den gamle slåmaskine, så den fungerer også perfekt.
Så nu er der ro på maskinfronten.
Jeg kan sandelig mærke, at jeg er ved at være i god træning - efter jeg er startet i motionscenteret og kommer der hver anden dag.
Det bedste er mine ben. De plejede at syre til i løbet af de første par minutter på en gåtur. Nu går der meget længere tid.
Nemt er det også at grave have..... roder stadig rundt ude i forhaven, inden jeg skal have leveret flis.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at der nu er ro på maskinfronten - og meget spændende at læse om dine gode erfaringer med fitness! Fik du set Hundertwasser-udstillingen på Arken?
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, udstillingen løber helt til 1. juni, så i løbet af denne måned eller næste skal vi derud :-)
      Klem

      Slet